Powitanie :)

Hej!

Ten post powstał 22.11.2012 roku, jednak dziś 25.02.2018, po kilku życiowych zmianach zaczynam na nowo, więc i przedstawiam się jeszcze raz.
Mam imię Anna żona i matka, magister logistyki. Twórca blogów robotnabezrobotna.blogspot.com i mamougotujmi.pl.
Na blogu na którym obecnie jesteś znajdziesz posty dotyczące mojego zdrowia, a dokładniej moich zmagań z łuszczycą, astmą oskrzelową i najprawdopodobniej znajdą się tu jeszcze dwie inne choroby o ile moje przypuszczenia się potwierdzą.
Wiem, że jest wiele osób których te problemy dotykają, dlatego postanowiłam co nie co o tym napisać a może komuś przydadzą się jakieś moje informacje. Chcę pokazać, że mimo różnych chorób można normalnie żyć, nie wstydzić się wychodzić z domu, poznać swoją miłość i spełniać marzenia.
Mam nadzieję, że ja pomogę komuś z was a może i wy macie jakieś swoje sposoby na walkę z tymi chorobami i pomożecie mi :)

Pozdrawiam i miłego czytania :)

Komentarze