niedziela, 16 marca 2014

Wyzwanie Kot Art


Hej kochani, ostatnio sporo czasu poświęcam na poszukiwaniu ciekawych blogów z szyciowymi zabawkami i tak w tych poszukiwaniach natrafiłam na bloga na którym znalazłam kotowe wyzwanie. Nagrody jak dla mnie super także dlaczego nie spróbować ;P 

Mój kot jest moim pierwszym dziełem na maszynie dlatego wiem że idealny nie jest ale mi się podoba :) 
Kot ma na imię Krzysztof i jest mega mięciutki nadaje się świetnie na poduszkę :) 



Szczegóły wyzwania możecie znaleźć tutaj 


3 komentarze:

  1. Super sprawa :) Dzięki za podzielenie się tą informacją - sama też wobec tego przystąpię do kociego wyzwania, tym bardziej, że moje koteczki są nietypowe, bo zdobią ...butelki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie będziesz miała za złe, że poleciłam "twojego" koteczka znajomym z forum http://luszczyca.org.pl/p2/forum/index.php?s=&showtopic=7162&view=findpost&p=184132
    Mam nadzieję, że oddadzą na niego swój głos :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że nie, dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń