czwartek, 22 listopada 2012

Powitanie :)


Witam wszystkich bardzo cieplutko :)

Chciałabym zacząć pisanie bloga od krótkiego przedstawienia się, więc:
mam na imię Ania i jestem dwudziestoletnią studentką zarządzania a także zwierzomaniaczką,
od niedawna można powiedzieć że pasjonuje mnie fotografia, chociaż niestety rzadko sięgam po aparat :(
Chciałabym opisać na tym blogu moje zmagania się z "psoriasis" czyli łuszczycą, a także astmą oskrzelową na tle alergicznym.
Wiem, że jest wiele osób których te problemy dotykają dlatego postanowiłam co nie co o tym napisać a może komuś przydadzą się jakieś moje informacje :)
Mam nadzieję, że ja pomogę komuś z was a może i wy macie jakieś swoje sposoby na walkę z tymi chorobami i pomożecie mi :)

A więc do "napisania" kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz